Home Naujienos Kaip atsikratyti riebalų ant nugaros ir rankų naudoti šiuos 4 greitus pratimus!

Kaip atsikratyti riebalų ant nugaros ir rankų naudoti šiuos 4 greitus pratimus!

by admin
2264 views

Patiko? Duok like ir pasidalink!

Jūs būsite nustebinti!

Visos moterys sutinka, kad riebalai ant nugaros ir rankų yra sunkiausia atsikratyti. Bet tai nebus taip, jei reguliariai atliksite 4 pratimus, kuriuos rekomenduojame.

Faktas yra tai, kad šie 4 paprasti, bet labai veiksmingi pratimai yra geriausias mokymas, kurį galite pasirinkti, kad pašalintumėte riebalus ant nugaros ir rankų, pagal fitneso ekspertus.

Siekiant optimalių rezultatų, turėtumėte stengtis suderinti reguliarias kardiovaskulines treniruotes su tiksliniais pratimais.

Nors negalite paneigti, kad riebalų laikymo metodas daugiausia priklauso nuo genetikos, taip pat tiesa, kad viršutinė nugaros dalis ir rankos yra problemiškiausios. Be to, dauguma treniruočių sutelktos į pilvo ir kojų raumenis, o ne ant nugaros.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus, sumažinkite 500 kalorijų nuo dienos suvartojimo siekiant optimizuoti riebalų deginimo rezultatus.

Labai efektyvūs 4 pratimai:

№ 1. Criscross

Padėkite kojas ant peties pločio ir šiek tiek sulenkite. Jūsų galva nukreipta žemyn, pakreipia liemens priekį, bet ne daugiau kaip 90 laipsnių. Jūsų delnai žiūri vienas į kitą, laikykite kiekvieną ranką. Pakelkite rankas iki lygio arba šiek tiek žemiau nei jūsų pečių. Padarykite 3 rinkinius iš 10 pakartojimų.

Nr. 2. Bučiuokite alkūnę

Jūsų delnai yra nukreipti į viršų, paskleiskite rankas ant abiejų pusių peties aukštyje. Sulenkite kiekvieną alkūnės ranką. Tada perkelkite rankas taip, kad dilbiai prisiliestų prie šonų. Lėtai pakelkite rankas į pradinę padėtį. Padarykite 3 metodus iš 10 pakartojimų.

3. Palieskite ir palieskite

Padėkite rankas ant kūno pusės, tada pakelkite jas virš galvos. Tada pakelkite rankas į peties lygį ir tada virš galvos. Įsitikinkite, kad delnai rodomi į priekį. Atnaujinkite pradinę padėtį. Padarykite 3 rinkinius iš 6 pakartojimų.

№ 4. Apskritimas

Sulenkite į priekį 90 laipsnių kampu, pėdų pločio atstumu. Naudodami vieną ranką vienu metu, perkelkite hantelį į priešingą ranką, pakelkite jį, tada perkelkite jį į krūtinę ir grįžkite į apvalius judesius. Padarykite 3 rinkinius iš 10 pakartojimų .

Patiko? Duok like ir pasidalink!

JUMS TAIP PAT PATIKS

Facebook komentarai

Reklama