Home Naujienos Tai kas atsitiks jūsų kūnui, jei kasdien valgysite grikius! Pažvelkite!

Tai kas atsitiks jūsų kūnui, jei kasdien valgysite grikius! Pažvelkite!

by admin
5430 views

Patiko? Duok like ir pasidalink!

Jūs tiksliai nežinote apie grikius! Neįtikėtini faktai!

Priešingai populiariems įsitikinimams, grikiai netaikomi grūdams!

Jis turi daugiau bendro su rabarbarų ir rūgščių sėklomis! Tai daro jį puikiu pakaitalu žmonėms, kurie netoleruoja glitimo. Grikiai yra puiki alternatyva ryžių košėi diabetikams.

Nedaug žmonių žino, kad grikiai yra maistingesni nei daugelis kitų javų. Nors pagrindiniai maisto komponentai yra angliavandeniai, grikiai taip pat yra daug baltymų, mineralų ir antioksidantų.

Grikių angliavandeniai turi mažą glikemijos indeksą. Štai kodėl grikiai nesukelia nesveiko šuolio cukraus kiekio kraujyje.

Be to, grikiai turi pakankamai pluošto ir krakmolo, kuris yra svarbus gaubtinės žarnos sveikatai.

Grikiai pripildomi amino rūgštimis, ypač lizinu ir argininu. Pagal tyrimus baltymai, esantys grikiuose, efektyviai sumažina cholesterolio kiekį kraujyje, užkerta kelią tulžies akmenų susidarymui ir sumažina gaubtinės žarnos vėžio vystymosi riziką.

Šis nuostabus javų grūdų kiekis yra didesnis nei ryžių, kviečių ir kukurūzų. Grikių sudėtyje yra mangano, vario, magnio, geležies ir fosforo.

Taigi reguliarus grikių naudojimas gali teigiamai paveikti daugelį jūsų kūno procesų, pavyzdžiui:

  • cukraus kiekis kraujyje
  • kraujo spaudimas
  • lipidų apykaitą
  • virškinimas,
  • imuninę sistemą
  • kaulų būklė,
  • sumažina vėžio, ypač storosios žarnos ir krūties vėžio, riziką.

Pastaba: žmonės, kurie yra alergiški lateksui ar ryžiams, taip pat gali reaguoti į grikius: pasireiškia bėrimas, patinimas, virškinimo trakto sutrikimai ir sunkiausias, sunkus alerginis šokas!

Patiko? Duok like ir pasidalink!

JUMS TAIP PAT PATIKS

Facebook komentarai

Reklama