Home Naujienos Kaip gydyti aterosklerozę su natūraliais vaistais

Kaip gydyti aterosklerozę su natūraliais vaistais

by admin
1102 views

Patiko? Duok like ir pasidalink!

Kaip gydyti aterosklerozę? Išbandykite gaminyje nurodytas gamtos gynimo priemones.

Arteriosklerozė (didelių, vidutinių ir mažų arterijų sklerozė) yra labiausiai paplitusi arterijų sveikatos sutrikimų forma, pasireiškianti kraujagyslių sienelių sutirštėjimu ir jų liumenų susiaurėjimu.

Ši lėtinė arterijų liga dabar tapo plačiai paplitusia liga, didžiausią negalios priežastį ir didelį mirtingumą, ypač vyresnio amžiaus žmonių.

Arteriosklerozei dažniausiai pasireiškia aterosklerozė ─ specifinių riebalų nuosėdų atsiradimas kraujagyslių (arterijų) sienų vidinėje sienelėje.

Didžiausia aterosklerozės rizika yra širdies vainikinių arterijų ir smegenų arterijų. Ši liga palaipsniui mažina kraujagyslių elastingumą ir mažina mažas arterijas, kurios neleidžia laisvai kraujotakai kraujyje.

Arterijų aterosklerozinę okliuziją, kuri sukelia kraujagyslių avarijas, sukelia riebalinių medžiagų, cholesterolio, kalcio ir kitų medžiagų talpyklose. Šie nuosėdos, vadinamosios plokštelės, išsivystė per metus ir yra susijusios su netinkama mityba, sėdimu gyvenimo būdu ir rūkymu.

Jei atsiranda aterosklerozė, labai svarbu kažką daryti, kad apsaugotumėte arterijas nuo neigiamos mitybos, fizinio krūvio ir blogų įpročių (pvz., Rūkymo). Ką daryti konkrečiai? Išbandykite šias natūralias priemones.

Gamtos aterosklerozės gydymas

• Kiekvieną dieną valgyti keletą skiltelių česnakų yra žinoma, kad padeda valyti arterijas ir, pasak kai kurių, padeda išvalyti toksinių atliekų kūną.

Smulkiai supjaustykite du česnako skilteles, įdėkite juos į stiklinę, pusę pripildyto apelsinų sulčių ar vandens, ir išgerkite. Nereikia kramtyti gabalų česnakų, jie darys savo darbą, bet kvėpavimas bus laisvas nuo česnako kvapo.

Kartu su protingai suformuluota dieta, česnakai taip pat gali padėti sumažinti per didelį cholesterolio kiekį kraujyje.

• Rutinas yra vienas iš bioflavonoidų, kurie padeda išlaikyti sveikas ląsteles. Tai natūralus vaistas, gaunamas iš augalų, būtinas tinkamam vitamino C įsisavinimui.

Pasak kai kurių pranešimų, kasdien vartojant 500 mg rutino kartu su tuo pačiu vitamino C kiekiu, gali padidėti kapiliarų stiprumas ir sustiprinti arterijų sieneles, kad būtų sumažintas jų pralaidumas, taip pat pagreitinti aterosklerozės gydymą.

• Pasak prancūzų tradicinės medicinos, rugių duonos, pagamintos iš kepimo mielių, valymas neleidžia užsikimšusioms arterijoms.

• Sakoma, kad kai kurie rusai valgo brandžią žaliavinę bulvę, kad būtų išvengta aterosklerozės.

• Valgykite 1 papajos vaisių tuščią skrandį prieš dvi valandas prieš valgį per mėnesį.

• Medus taip pat laikoma naudinga gydant aterosklerozę. Jis lengvai virškinamas ir įsisavinamas organizme. Paimkite jį vandeniu prieš miegą ─ pridėkite vieną arbatinį šaukštelį medaus ir citrinos sulčių į stiklinę vandens. Jūs galite gerti, kai atsibunda naktį.

Lėšos aukštam cholesterolio kiekiui

Reikia nepamiršti, kad cholesterolio sudėtyje yra tik gyvūninės kilmės produktai – tai gyvūnų mėsa ir paukštiena, žuvis, pieno produktai.

Jei medicininės apžiūros metu paaiškėja, kad turite per didelį cholesterolio kiekį, nedelsdami pereikite prie rekomenduojamų dietų šerdims, mažinant arba visiškai pašalinant gyvūninės kilmės produktus.

Turėtumėte žinoti, kad yra maisto produktų, kurie gali padėti sumažinti MTL cholesterolio kiekį ir padidinti DTL (gerą cholesterolio kiekį).

Pastaba!  Pasitarkite su gydytoju apie bet kokius dietos pokyčius, kuriuos ketinate padaryti.

Pastaraisiais metais buvo atlikta daug įvairių tyrimų su daugeliu dalyvių, kurie ištyrė įvairių maisto produktų poveikį cholesterolio kiekiui kraujyje. Kai kurie rezultatai yra įspūdingi, rodantys, kad toks poveikis iš tikrųjų egzistuoja.

Toliau pateikiamos rekomendacijos dėl skirtingų maisto produktų naudojimo, kurių vartojimas, kaip įrodyta tyrime, gali sumažinti „blogą“ ir padidinti „gerą“ cholesterolį, padedant atsikratyti kraujagyslių aterosklerozės.

• Du dideli kasdien valgomi obuoliai gali sumažinti cholesterolio kiekį 16%. Obuoliai yra gausūs flavonoidais ir pektinu, todėl skrandyje yra gelis, kuris neleidžia organizmui visiškai įsisavinti maisto produktuose esančių riebalų.

• Valgant avokado pusę kasdien galima sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje 8–42%. Taip, avokadai yra daug riebalų, tačiau jie yra nesočiųjų riebalų rūgštys, kurios daro naudingą darbą mūsų organizme.

Avokadoje taip pat yra 13 esminių mikroelementų, įskaitant geležį, varį ir magnį, yra labai daug kalio ir, be to, labai skanus.

• Valgykite du žalias morkas per dieną, o cholesterolio kiekis gali sumažėti 11%.

• Tyrimo dalyviai, kurie per parą 20 dienų vartojo 3/4 puodelius fenugreekų (ankštinių šeimos augalų, auga Pietų Europoje ir Šiaurės Afrikoje), sumažino „blogą“ MTL cholesterolį 33%. Tuo pačiu metu geras HDL cholesterolio kiekis išliko toks pat.

Vietoj šaukštai susmulkintų moliuskų sėklų, galite naudoti fenugreekų kapsules (580 mg), kurios yra prieinamos sveikatos maisto parduotuvėse. Kiekvieną valgį išgerkite vieną ar dvi kapsules.

• Valgydami keturis česnako kepsnius per dieną, bendras cholesterolio kiekis gali sumažėti maždaug 7% (švieži česnakai geriau veikia nei česnako papildai).

• Vyrai ir moterys, turintys mažą vitamino C kiekį kraujyje, kurie per aštuonis mėnesius kasdien vartojo 1000 mg vitamino C, gerą HDL cholesterolio kiekį padidino 7%.

• Omega-3 riebalų rūgštys turi viršgamtinį gebėjimą suskaidyti cholesterolio kiekį kraujagyslių vidiniame paviršiuje ir taip pat veikia kaip sočiųjų riebalų tirpiklis.

Galutinis rezultatas yra sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje ir kraujyje, taip pat sumažinti aterosklerozės ir širdies ligų komplikacijų tikimybę.

Omega-3 yra sveikas polinesočiųjų riebalų rūgštis, randama daugelyje maisto produktų, įskaitant lašišą, skumbrę ir kitas riebias žuvis. Sėmenų aliejus yra ekonomiškiausias ir pelningiausias būdas padidinti omega-3 riebalų kiekį dietoje.

• Naudokite vynuogių sėklų aliejų (prieinamą maisto produktų parduotuvėse) kaip patikimą HDL (geros cholesterolio) didinimo priemonę. Laikykitės buteliuko etiketėje nurodytos dozės.

• Tyrimai parodė didelį lecitino veiksmingumą mažinant MTL „blogą“ cholesterolio kiekį ir didindami HDL „gerą“ cholesterolį.

Dozavimas: nuo 1 iki 2 šaukštų lecitino granulių per dieną (arba 1-2 arbatinius šaukštelius lecitino miltelių). Ją galite įsigyti sveikatos maisto parduotuvėse.

Patiko? Duok like ir pasidalink!

JUMS TAIP PAT PATIKS

Facebook komentarai

Reklama