Home Naujienos Jei sergate šlapimo nelaikymu, čia yra 6 būdai jį sustabdyti!

Jei sergate šlapimo nelaikymu, čia yra 6 būdai jį sustabdyti!

by admin
2535 views

Patiko? Duok like ir pasidalink!

Nenuostabu, kad daugelis žmonių nėra pasirengę atvirai aptarti su šlapimo pūslės ir šlapimo nelaikymo problemomis, netgi su gydytoju … Bet jūs neturėtumėte toleruoti, galite atsikratyti šios problemos!

Šlapimo nelaikymas yra vienas terminas pernelyg aktyviam šlapimo pūslei arba nesugebėjimas laikyti šlapimo.

Taip yra dėl to, kad prarandama sphincters kontrolė, o tai yra du maži, bet labai svarbūs raumenys, naudojami kontroliuoti šlapimo išsiskyrimą iš organizmo.

Apskaičiuota, kad apie 30% pagyvenusių moterų ir 15% vyresnio amžiaus vyrų kovoja su šlapimo nelaikymu, o rizika yra dar didesnė tiems, kurie rūko, yra antsvorio, piktnaudžiauja alkoholiu arba serga diabetu.

Tačiau ši sąlyga iš tikrųjų yra daug dažnesnė problema nei daugelis žmonių, nes didelė dalis žmonių, sergančių šlapimo nelaikymu, atvirai nekalba savo būklės, netgi ne su savo gydytojais.

Šlapimo nelaikymo rūšys
Galų gale, šlapimo nelaikymas veikia dešimtys milijonų suaugusiųjų. Be vyresnio amžiaus žmonių, jis taip pat pasireiškia nutukimo žmonėms, vyrams, sergantiems prostatos ar šlapimo pūslės problemomis, ir moterims, kurios neseniai pagimdė.

1. Tai reiškia priverstinį šlapinimą, kuris atsiranda iš karto po noro pojūčio. Tai dažniau pasitaiko tarp vyresnio amžiaus žmonių, ypač tų, kurie vartoja diuretikų. Šlapimo tūris gali būti vidutinio sunkumo arba sunkus, ir paprastai tai vyksta naktį, kai miegate (vadinama lovos).

2. Šlapimo palaikymas – priverstinis šlapinimasis, kuris staiga atsiranda dėl padidėjusio spaudimo, veikiančio pilvo raumenis. Tai gali būti dėl kosulio, čiaudulio, juoko, treniravimo ar šokinėjimo. Neseniai pagimdžiusios moterys, nutukę suaugusieji ir tie, kuriems neseniai buvo atlikta prostatos operacija, yra labiau linkę į tai.

3. Tai reiškia priverstinį šlapinimąsi, kuris vyksta lėtai dėl pernelyg didelio šlapimo pūslės. Tai dažniau vyrams.

4. Funkcinis šlapimo nelaikymas yra priverstinis šlapinimasis, kuris atsiranda dėl fizinio ar psichinio sutrikimo, dėl kurio sunku šlapintis. Tai yra tie, kurie neseniai turėjo insultą, turintys demenciją ar kitą neurologinį sutrikimą, arba kurie turi fizinę negalią, trukdančią jų judumui ir raumenų kontrolei.

5. Mišrus šlapimo nelaikymas yra susijęs su bet kokiu pirmiau aprašyto šlapimo nelaikymo būdo deriniu.

Šlapimo nelaikymo priežastys
Galiausiai šlapimo nelaikymo priežastis yra šlapimo pūslės ar šlaplės sutrikimas, tačiau yra daug konkrečių priežasčių, dėl kurių šlapimo pūslę ir šlaplę valdantys raumenys gali netinkamai veikti.

Moterų šlapimo nelaikymo priežastys gali apimti nėštumą, gimdymą, menstruacijas ir menopauzę, todėl hormoniniai hormonų pokyčiai gali pakeisti poreikį šlapintis. Po gimdymo dubens raumenys gali būti silpni, o tai mažina šlapimo pūslės raumenų kontrolę. Moterims po menopauzės estrogenų koncentracija mažėja, o uretritas mažėja, todėl padidėja šlapimtakio atsparumas.

Priežastys vyrams gali būti padidėjusi prostata, kuri iš dalies trukdo šlapinimui ir gali sukelti nepilną šlapimo pūslės ištuštinimą. Šlapimo pūslės vėžys, kuris dažniau pasitaiko vyrams, taip pat gali prisidėti prie šlapimo nelaikymo. Taip pat svarbu nepamiršti, kad rūkymas, alkoholizmas ir šlapimo nelaikymo paveldimumas didina riziką tiek moterims, tiek vyrams.

Šie patarimai padės išvengti šlapimo nelaikymo ir padės atsikratyti:

1. Stenkitės gerti maždaug 1,5-2 litrų vandens per dieną. Be to, galite gerti drėkinamus gėrimus, tokius kaip žolelių arbata, šviežios daržovių sultys, kokteiliai arba kaulų sultiniai. Hidratacija yra svarbi, nes koncentruotas šlapimas gali sudirginti šlapimo pūslę. Tačiau nenorite pernelyg drėkinti sau, nes jis dažniausiai lankysis vonios kambaryje. Tada reikia atkreipti dėmesį į troškulį ir kontroliuoti šlapimo spalvą; jis turi būti geltonas, bet ne gintaras ar auksas.

2. Kad išvengtumėte šlapimo kelis kartus per naktį, sumažinkite skysčio kiekį geriant prieš miegą. Stenkitės ne gerti nieko daugiau nei keletą sipų vandens (be kavos ar alkoholio) apie 3-4 valandas prieš miegą.

3. Apribokite arba venkite alkoholio ir kofeino,
abu turi diuretinį poveikį, kuris padidina jūsų norą šlapintis. Jei įmanoma, venkite kofeino ir apribokite alkoholio vartojimą tik 1-2 gėrimams per dieną. Taip pat galite rasti šiek tiek palengvinimo mažinant šokolado, aštrų maisto produktų, pomidorų ir citrusinių vaisių, kurie taip pat turi diuretinį poveikį, vartojimą, taip pat gali sudirginti virškinimo ir šlapimo takus.

4.
Pratimai stiprinti šlapimo pūslės / Kegel pratimus Kegel pratimai gali padėti jums geriau kontroliuoti šlaplės pūslę ir raumenis. Tikslas yra padidinti laiką tarp šlapimo pūslės ištuštinimo ir skysčio, kurį šlapimo pūslė gali laikyti, kiekis.

5. Išlaikyti sveiką svorį ir nustoti rūkyti:
valgykite sveiką maistą, kuriame yra pakankamai pluošto ir antioksidantų, venkite perdirbtų maisto produktų ir, jei rūkote, gaukite pagalbos, kad nustotų rūkyti.

Kada kreiptis į gydytoją dėl šlapimo nelaikymo
Nors šlapimo nelaikymas ne visada yra rimta liga ir jį lengva gydyti, kartais svarbu apsilankyti pas gydytoją. Kai kuriais atvejais netinkamas šlapimo nelaikymas gali rodyti net rimtesnes sveikatos problemas, pvz., Vėžį, pasikartojančias infekcijas, diabetą ar inkstų ligą.

Jei nuolat patiriate bet kurį iš minėtų simptomų, aptarkite tai su savo gydytoju. Nedelsdami kreipkitės į gydytoją, jei pastebėjote nepaaiškinamą kraują šlapime ilgiau nei 1–2 dienas, deginant, stipriai skausdami ar infekcijos ar karščiavimo požymius.

Patiko? Duok like ir pasidalink!

JUMS TAIP PAT PATIKS

Facebook komentarai

Reklama