Home Naujienos 8 patarimai, kaip padėti suaktyvinti skydliaukę, pagerinti medžiagų apykaitą ir atsikratyti svorio

8 patarimai, kaip padėti suaktyvinti skydliaukę, pagerinti medžiagų apykaitą ir atsikratyti svorio

by admin

Patiko? Duok like ir pasidalink!

Ieškodami būdų, kaip greitai ir efektyviai prarasti svorį, turime eiti į kietą mitybą ir reguliariai eiti į sporto salę. Bet ne visada dėl tokių darbų galite pasiekti gerą rezultatą. Jei jūsų skydliaukė neveikia gerai, svorio sumažėjimas bus šiek tiek sunkesnis.

Ir čia yra rekomendacijos, padėsiančios pagerinti skydliaukės funkciją, pagreitinti medžiagų apykaitą ir taip padėti jums atsikratyti antsvorio!

Yra 2 skydliaukės disfunkcijos tipai: hipotirozė (nuovargis, prasta atmintis, vidurių užkietėjimas, svorio padidėjimas, sausoji oda, plaukų slinkimas, depresija, nereguliarios menstruacijos, raumenų mėšlungis) ir hipertirozė (prakaitavimas, dirglumas, nestabilumas, nemiga, nervingumas). Jei skydliaukė gamina keletą hormonų, ji taip pat pradeda didinti kūno svorį.

Kaip susidoroti su skydliaukės pažeidimu?

Atkreipkite dėmesį į savo mitybą:

  • Atsisakyti rafinuoto cukraus, sulčių iš maišų ir gazuotų gėrimų.
  • Sumažinkite angliavandenių kiekį. Pageidautina sudėtingų angliavandenių: rudieji ryžiai, natūralios vaisių sultys, avižos, džiovinti vaisiai.

Normalizuokite savo medžiagų apykaitą ir padėkite savo kūnui visiškai išlikti kuo ilgiau:

  • Naudokite kokosų aliejų, prisotintą sveikais riebalais. Kokosų aliejuje yra vidutinės grandinės riebalų rūgščių, kurios padidina jautrumą insulinui ir gliukozės toleranciją bei normalizuoja skydliaukės funkciją. Valgykite nedideliais kiekiais 20 minučių prieš valgį, kad riebalai nesikauptų ir metabolizmas paspartėtų.
  • Fizinis aktyvumas turėtų būti kasdien. Jūs neturite eiti į treniruoklių salę, pirmenybę galite teikti žygiams pėsčiomis, dviračiais ar net šokiais! Taigi paskatinsite skydliaukės hormonus ir neduosite svorio augti!
  • Valgykite sveiką maistą. Toks maistas padeda išlaikyti visą laiką ilgesnį laiką, be to, jie prisotina organizmą naudingais.
  • Kasdien gerti vandenį su obuolių sidro actu. Mums reikia nefiltruoto ir nepasterizuoto acto. Į stiklinę šilto vandens įpilkite šaukštą acto ir gerti vieną kartą per dieną. Šis gėrimas sukelia svorio netekimą ir normalizuoja hormonų kiekį organizme.
  • Valgykite sėklas ir riešutus. Tokie maisto produktai yra gausūs maistinių medžiagų ir sveikų riebalų, kurie pagerina skydliaukės funkciją. Riešutuose yra seleno, kuris teigiamai veikia liaukų darbą.
  • Būtinai padidinkite didelio omega-3 maisto kiekio (menkių, juodadėmių menkių, silkių, upėtakių, lašišų, krabų ir tt) suvartojimą.

Nepamirškite, kad pirmiausia reikia ekspertų rekomendacijų!

Patiko? Duok like ir pasidalink!

JUMS TAIP PAT PATIKS

Facebook komentarai

Reklama