Home Receptai Imu avižinius dribsnius, bananą, keletą riešutų ir kepu skanius, dietinius sausainius

Imu avižinius dribsnius, bananą, keletą riešutų ir kepu skanius, dietinius sausainius

by admin

Patiko? Duok like ir pasidalink!

Nuostabūs, skanūs, sveiki, dietiniai avižiniai sausainiai. Tai puikus užkandžių ar desertų pasirinkimas arbatai .

Imame tik tris ingredientus: avižinius dribsnius, bananą ir keletą riešutų. Pagal receptą galite pasiimti bet kokius riešutus: žemės riešutus, graikinius riešutus, migdolus, lazdyno riešutus, juos galite pakeisti bet kokiais džiovintais vaisiais, sėklomis. Receptas yra labai paprastas ir greitas, virimui skirsite ne daugiau kaip 5 minutes. Pradėkime!

Ingredientai sausainiams gaminti:

  • 1 puodelis avižinių dribsnių
  • 1 bananas;
  • 50 g graikinių riešutų.

Sausainių receptas:

Prieš gamindami, nedelsdami įjunkite orkaitę, nustatykite 180 laipsnių temperatūrą. Norėdami paruošti dietinius sausainius, jums reikės avižinių dribsnių, palikite 3 šaukštus, likusieji turi būti susmulkinti maišytuve iki smulkių trupinių.

Jei slėgis yra didesnis nei 140/80, jūsų kraujagyslės yra užkimštos. Padarykite taisyklę gerti nevalgius …

Supjaustykite bananą griežinėliais, perkelkite į maišytuvą ir supjaustykite iki tyrės. Jei neturite maišytuvo, tiesiog sutrinkite bananą šakute.

Pagal šį receptą geriausiai tinka prinokę bananai, nes sausainio saldumas priklausys nuo prinokimo. Jei bananai žalsvi, į tešlą įpilkite šaukštą medaus.

Šiam sausainiui graikinius riešutus taip pat reikia kapoti, aš tai darau ant pjaustymo lentos su kočėlu. Vietoj graikinių riešutų galite pasiimti bet kokius kitus riešutus ar džiovintus vaisius, taip pat galite pridėti prieskonių, jei norite: cinamono, vanilės, imbiero.

Sumaišykite visus ingredientus ir gerai sumaišykite.

Kepimo skardą uždenkite kepimo popieriumi, šlapiomis rankomis suformuokite sausainius ir padėkite juos ant kepimo skardos. Avižinius sausainius su bananu kepame 20 minučių 180 laipsnių temperatūroje.

Avižinių dribsnių dietos sausainiai yra paruošti! Skanaus! Labai skanu, maistinga, naudinga sveikatai ir formai.

Patiko? Duok like ir pasidalink!

0

JUMS TAIP PAT PATIKS

Reklama
error: